به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی دو مسابقه اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند و الهلال عربستان را پشت سر گذاشته که جدا از نتیجه و کسب یک پیروزی و یک شکست، در هر دو دیدار مدافع بلند قامت این تیم با بازیکنان حریف درگیری پیدا کرده و شانس آورده که اخراج نشده است.

وحید محمدزاده در دقیقه 64 نخستین مسابقه نساجی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند در حالی که سید محمداحسان حسینی به دلیل آسیب دیدگی روی زمین نشسته و توسط پریرا در حال انتقال عجیب و هُل دادن به بیرون از زمین بود، این مهاجم آرژانتینی حریف را به سمت تابلوهای تبلیغاتی پرتاب کرد و روی زمین انداخت که داور استرالیایی در آن بازی با او مدارا کرد و به جای کارت قرمز، فقط اخطار به او نشان داد.

اما این مدافع که یک اخطاره هم بود، در دقیقه 31 دومین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان نیز دوباره باعث یک درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم شد و البته این بار هم از کارت زرد و قرمز داور چینی فرار کرد.

1937399

محمدزاده در دیدار مقابل الهلال عربستان بی‌دلیل در یک صحنه با الکساندر میتروویچ، مهاجم گلزن و صربستانی حریف درگیری پیدا کرد که شروع همین مجادله از سوی مدافع ایرانی در ادامه با اخراج امیرمحمد هوشمند، دیگر بازیکن نساجی همراه شد و این تیم را 10 نفره کرد.

با این وجود محمدزاده باید در جریان باشد که در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد شد و این درگیری‌ها که در هر دو مسابقه بی‌دلیل رقم زده، می‌تواند برای سید مهدی رحمتی و تیمش گران تمام شود.