سرمربی لیورپول از مهاجم سنگالی تیمش تمجید کرد.

یورگن کلوپ می گوید فتح 4 گانه توسط لیورپول در فصل جاری خیلی غیرمحتمل است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، لیورپول شب گذشته در نیمه نهایی اف ای کاپ مقابل منچسترسیتی صف آرایی کرد و توانست با درخشش سادیو مانه و پیروزی سه بر دو به فینال صعود کند. بعد از این بازی یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی قرمزها از ستاره تیمش تمجید کرد و گفت: 

او بازی فوق العاده ای داشت. اولین بازیکنی بود که شروع به پرس کردن می کرد و به همین خاطر بازی سختی برای او بود. اولین گلی که زد را خیلی دوست داشتم اما دوست ندارم از دروازه بان به خاطر این گل انتقاد شود. زک می توانست در آن شرایط هر کاری دوست دارد انجام دهد درست مثل ادرسون در بازی هفته پیش. این مسائل پیش می آید. اگر می خواهید فوتبال بازی کنید، این مسائل پیش می آید اما سرعت سادیو و عطشش برای رسیدن به دروازه بان خیلی خوب بود. این گل عالی بود و گل بعدی نیز یک فوتبال عالی بود و پاس آخر نیز با یک چیپ زیبا و یک والی به ثمر رسید که فوق العاده بود.

یورگن کلوپ در مورد گلزنی ابراهیما کوناته نیز گفت:

ایبو در سومین شروع فیکس پیاپی خود گلزنی کرده است که خیلی به تیم کمک کرد. ضربات شروع مجدد خیلی اهمیت دارد. به خصوص که تیم ها اندکی بیشتر روی ویرجیل تمرکز می کنند. به همین خاطر خیلی اهمیت دارد که بازیکن هدف دوم ما بتواند بیشتر از این فرصت استفاده کند. او حالا سه بار این کار را انجام داده است.

سرمربی آلمانی در مورد شانس قهرمانی تیمش در چهار تورنمنت گفت:

جوابی که دوست دارید را از من نخواهید شنید. فکر می کنم مسابقه ای مثل بازی امروز بیشتر نشان می دهد که انجام دادن چنین کاری چقدر غیرمحتمل است.