به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا اشتباهی را که در سال ۲۰۲۱ با پدری انجام داد تکرار نمی‌کند. پدری پس از بازی در مسابقات لالیگا، جام حذفی و مسابقات اروپایی به یورو دعوت شد و در آنجا هم برای تیم ملی اسپانیا بازی کرد و سپس در المپیک توکیو در همان تابستان نیز شرکت کرد و در مجموع تعداد زیادی بازی انجام داد.

در همان زمان کارشناسان فوتبال و پزشکان به فدراسیون فوتبال اسپانیا و سرمربیانی که پدری برای آنها بازی می‌کرد، در مورد عوارض این تعداد بازی‌ پیاپی و عدم استراحت جوان اسپانیایی هشدار داده و درباره وضعیت او ابراز نگرانی کرده بودند.

1938192

عکس‌های پدری در آن بازی‌ها که خستگی در صورتش دیده می‌شد هم در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده بود و هواداران فوتبال، بخصوص طرفداران بارسلونا، درباره وضعیت این هافبک بارسلونا نگران بودند. پس از آن بازی‌ها و شروع فصل جدید بود که آن بازی‌ها و مسابقات پیاپی تاثیرات خود را بر روی پدری گذاشتند و دچار مصدومیت‌هایی شد.

1938193

حالا به گفته خبرنگاران اسپانیایی، فدراسیون فوتبال اسپانیا از آن ماجرا و هشدارها درس گرفته است و هیچ بازیکنی نمی تواند دوباره این کار را انجام دهد. بدین ترتیب بازیکنانی مانند گاوی، بالده و لامینه یامال فقط در یورو شرکت خواهند کرد.

1938194