به گزارش ورزش سه، مهدی رجب زاده سرمربی فجر پس از پیروزی شیرین خانگی تیمش در کنفرانس خبری گفت: در ابتدا از حمایت هواداران تیمم ممنونم و این برد را به آن‌ها و مردم خوب شیراز تقدیم می‌کنم. مشخص بود بازی سختی مقابل خوشه طلایی خواهیم داشت و آن‌ها بازی بسته‌ای را انجام می‌دهند. خوشه طلایی در بازی از عقب عالی بود و از پرس ما می‌توانستند بیرون بیایند و ایجاد فضا به بازیکنان ما نمی‌دادند.

وی افزود: فکر می‌کنم در نیمه اول موقعیت های خوبی ساختیم اما در تصمیمات نهایی اشتباه می‌کردیم و توپ‌های ما لو می‌رفت. فکر می‌کنم دیر به گل رسیدیم و در همان نیمه اول باید گل می‌زدیم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم بود تا از کورس عقب نیفتیم.

رجب زاده افزود: انتظاری که از فجر وجود دارد را خودمان ایجاد کرده‌ایم. توقع خود من از تیمم بیشتر است و با توجه به نتایج فصل قبل تیم‌های ته جدولی هم با تمام وجود برابر ما قرار می‌گیرند. ما باید فوتبال خودمان را قوی‌تر و رو به جلوتر کنیم. سعی می‌کنیم تا در زمین حریف گردش توپ کنیم و بتوانیم به خواسته خود برسیم. ما تیمی دفاع می‌کنیم، همه باهم دفاع می‌کنیم و همه با هم در حمله شرکت می‌کنیم.

رجب زاده در پایان گفت: در چهار هفته اخیر چهار پنالتی برای تیم ما نگرفته‌اند، در بازی با داماش توپ به دست بازیکن حریف خورد، در دیدار با سایپا عباس بوعذار را زدند و‌داور نگرفت، در دیدار با مس کرمان عباس بوعذار را هل دادند و پنالتی نگرفتند و در دیدار مقابل خوشه هم همین اتفاق افتاد. به باشگاه‌گفته‌ام تا فیلم‌هایشان را جدا کنند و به کمیته داوران بفرستیم.