به گزارش "ورزش سه"، سه روز قبل از دیدار مس رفسنجان و استقلال بود که تصویری جنجالی از فروکش زمین در بخشی از چمن ورزشگاه تازه احداث شده شهر رفسنجان منتشر شد و سر و صداهای زیادی به پا کرد. در این خصوص برخی با اعلام اینکه این فروکش زمین مربوط به سال گذشته است، سعی کردند اصل داستان را تکذیب کنند.

در نهایت مشخص شد که فروکش زمین در ورزشگاه جدید رفسنجان و پیدایش قنات اواخر شهریورماه اتفاق افتاده که مسئولان مربوطه برای پر کردن آن اقدام کرده اند.

ویدئو: 313206

شب گذشته در برنامه فوتبال برتر گزارشی اختصاصی از آخرین وضعیت قنات پیدا شده در ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان پخش کرد؛ گزارشگر برنامه به همان محلی رفت که زمین فروکش کرده بود و بالای سر قنات پیدا شده به پلاتو گفتن مشغول شد.

مسئولان احداث ورزشگاه حالا قنات پیدا شده در ورزشگاه رفسنجان را کاملا پُر کرده اند و روی آن هم چمن جدید قرار دادند که آثار ترمیم ناحیه در گزارش پخش شده در فوتبال برتر کاملا مشخص بود.

ورزشگاه جدید رفسنجان دو سال پیش هم درگیر ماجرای قنات شده بود و حالا اخیرا بار دیگر چنین اتفاقی را تجربه کرده است. با این حال مسئولان شرکت مس قصد دارند هرچه سریع تر این ورزشگاه را افتتاح کنند و تلاش ها بر این است که این ورزشگاه برای مسابقه هفته نهم مس رفسنجان مقابل فولاد آماده بهره برداری شود.

ورزشگاه شماره یک شهدای مس مشکلات دیگری از جمله گیت های ورودی، پیست تارتان، بیمه نبودن و ... نیز دارد که باید هرچه سریع تر برطرف شود و شاهد افتتاح رسمی آن در هفته نهم باشیم. باید دید آیا بازی مس رفسنجان و فولاد در ورزشگاه جدید برگزار می شود یا اینکه بازهم نارنجی پوشان در ورزشگاه شماره دو پذیرای حریف خواهند بود.