به گزارش "ورزش سه"، فلوریان فیرتز یکی از پدیده های این فصل بوندسلیگاست. ستاره جوان لورکوزن که اخیرا با بدشانسی رباط صلیبی داد و تا ماه ها قادر به حضور در میادین نیست. با این وجود فیرتز همچنان در فهرست خرید باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد. او تا 2026 با لورکوزن قرارداد دارد و همه چیز حکایت از این دارد که در سال های آتی از او حرف های بیشتری خواهیم شنید.

 

فیرتز در مصاحبه جدید خود با اسکای آلمان بار دیگر اعتراف کرد که از کودکی عاشق بارسلوناست و دوست دارد روزی برای این باشگاه بازی کند. فیرتز در این زمینه گفت:« بله، این واقعیت دارد که عکس های زیادی از بارسلونا و بازیکنانش روی دیوار چسبانده ام. همین حالا پوستر لیونل مسی، دمبله و اوبامیانگ را در اتاقم دارم. اولین پیراهنم مربوط به پیراهن آرژانتین لیونل مسی بود. وقتی بچه بودم، مسی بهترین بازیکن دنیا بود و هنوز نیز بهترین است. با دیدن بازی های او بزرگ شدم و همیشه هوادراش بودم. دوست داشتم روزی مثل مسی شوم. البته سپس سبک و روش بازی خودم را پیدا کردم و معتقدم هیچکش مثل مسی نخواهد شد. او سبک منحصر بله فرد خودش را دارد. البته در بسیاری مواقع سعی می کنم از بازی او کمک بگیرم.»

این هافبک تهاجمی 19 ساله در مورد آینده اش گفت:« از کودکی رویای بازی برای بارسا را داشتم ولی باید دید روند پیشرفتم در سال های پیش رو چگونه خواهد بود ولی قطعا بازی در لیگ های خارجی را مدنظر دارم. همه توانم را می گذارم تا به یک ستاره بزرگ تبدیل شوم. سپس ببینیم قدم بعدی چه خواهد بود. هنوز نمی دانم در لوزکوزن به چنین سطحی خواهم رسید یا باشگاهی دیگر.»