به گزارش ورزش سه، کریم انصاری فرد مهاجم باتجربه تیم ملی پس از غیبت در دیدارهای تدارکاتی و اردوهای بعد از جام جهانی، مجدد در جمع ملی پوشان حضور خواهد داشت و برای ایران به میدان خواهد رفت.

با حضور انصاری فرد در تیم ملی کاپیتان اول ایران تغییر نخواهد کرد اما این بازیکن به عنوان کاپیتان دوم تیم ملی در اردو حاضر خواهد شد،  علیرضا جهانبخش در غیاب انصاری فرد کاپیتان دوم تیم ملی بود.

سالهای حضور احسان حاج صفی و تعداد بازی های ملی او (127) او را به باتجربه ترین بازیکن تیم ملی تبدیل کرده است که اگر 30 بازی دیگر برای تیم ملی انجام دهد رکورد جواد نکونام را خواهد شکست و در صدر بیشترین بازی ملی قرار خواهد گرفت.

1924699

کریم انصاری فرد با 96 بازی ملی و علیرضا جهانبخش با 71 بازی ملی کاپیتان دوم و سوم ایران در تورنمنت اردن خواهند بود، البته مهدی طارمی و سردار آزمون هم جز بازیکنانی هستند که نزدیک به 70 بازی ملی هستند.

نکته جالب توجه رابطه خوب این بازیکنان با سابقه تیم ملی است که طی سالهای اخیری که در کنار هم به میدان رفته اند رابطه صمیمانه ای داشته اند و حضور تجربه آنها در کنار آمادگی که از آن بهره می برند امیدواری بیشتری برای درخشش ایران در مسابقات پیش رو به هواداران فوتبال می دهد.