برای دیدن قسمت هشتم پلی باکس روی لینک زیر کلیک کنید:

 

تماشای قسمت هشتم برنامه پلی باکس را در یوتیوب طرفداری از دست ندهید.

به گزارش طرفداری، قسمت هشتم برنامه جدید پلی باکس آماده پخش است و می توانید در یوتیوب طرفداری آن را تماشا کنید. کرش بندیکوت، بازی مایکل جکسون در سگا، مورتال کمبت تریلوژی، GTA Vice city، رزیدنت اویل ۴، هرکول و مدال افتخار یک، قسمت هایی بودند که از یوتیوب طرفداری تماشا کردید و در این برنامه سراغ یکی از بهترین بازی های دیزنی رفته ایم.

کارگردانی این برنامه بر عهده بهمن رضائی است و من مهدی پورپاکار در این قسمت به همراهی علی آقااحمدی شما را به عمق خاطرات گیم کودکی و نوجوانی تان می بریم. همچنین مهدی فیضی صفت (مدیر تولید)، علیرضا منوچهری و علی ابراهیمی (تصویربردار)، علیرضا ابراهیمی (تدوینگر)، علیرضا منوچهری (تیزر) و کیان موسوی (طراح گرافیک) دیگر دست اندرکاران این برنامه هستند.

عنوان آخرین بازمانده از ما یک بازی بی نظیر زامبی محور ساخته شرکت ناتی داگ که بهترین بازی سال 2013 هم شد. داستان بازی به قدری خوب بود که شبکه معروف HBO اقدام به ساخت سریالی از این بازی محبوب کرد. آخرین بازمانده از ما بسیار مورد تحسین منتقدان و وبگاه‌ های نقد بازی قرار گرفت و توانست بیش از ۵۰ نمره کامل را از آن‌ ها دریافت کند و با میانگین امتیاز ۹۵٫۰۹ و ۹۵ از ۱۰۰ به ترتیب در وبگاه‌های گیم‌ رنکینگز و متاکریتیک قرار دارد. این بازی در ایالت انگلستان به مدت شش هفته در شماره یک جدول پر فروش‌ها قرار داشت. آخرین بازمانده از ما در هفته اول فروش توانست ۱٫۳ میلیون نسخه و در هفته سوم ۳٫۴ میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروش برساند که این فروش آن را به پرفروشترین بازی زمان عرضه در سال ۲۰۱۳ تبدیل کرد که بعد از عرضه شدن GTA 5 عنوان پرفروشترین به این بازی سپرده شد. آخرین بازمانده از ما تا ژوئیه ۲۰۱۴ توانسته بیش از ۷ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند. اگر طرفدار بازی زامبی محور هستید و و با اویل خاطره دارید ابتدا به سراغ این بازی بروید و سپس سریال زیبای آن را تماشا کنید.

قسمت هشتم پلی باکس در یوتیوب