به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیروز در استادیوم ومبلی با نتیجه 2-3 در مقابل لیورپول مغلوب شد تا فرصت رسیدن به فینال جام حذفی در فصل جاری را از دست بدهد. جک گریلیش، هافبک خلاق سیتی که گل اول این تیم را در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند، مدعی شد بازیکنان سیتی دیر به خود آمدند و علت شکست مقابل لیورپول همین بوده است.

جک گریلیش گفت: "شما باید به بازیکنان بااستعداد و باتجربه‌ای که در رختکن منچسترسیتی حضور دارند نگاه کنید. فکر نمی‌کنم هیچ تیم دیگری در لیگ برتر چنین بازیکنانی را در اختیار داشته باشد. عملکرد ما، جایگاه سیتی در لیگ برتر و مسابقات دیگر خود گویای این موضوع هستند. 

ما فقط باید خودمان را جمع و جور کرده و دوباره به سمت جلو حرکت کنیم. من امیدوارم در پایان فصل موفق به فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شویم. پس به نظر من فصل جاری نیز همچنان می تواند برای سیتی موفقیت آمیز باشد. من نمی خواهم اینجا نشسته و بهانه بیاورم. من فقط فکر می کنم ما خیلی دیر به خودمان آمدیم و علت باخت برابر لیورپول نیز همین بود. شرایط حریف هم مثل ما بوده، آنها نیز به اندازه ما در چند هفته گذشته سفر کرده و به میدان رفته اند. شرایط در نیمه اول آنطور که می خواستیم پیش نرفت، اما در ادامه سرمربی تیم تغییراتی انجام داد. فکر می‌کنم به همین علت نیمه دوم خیلی بهتر عمل کردیم، اما معتقدم در نهایت دیگر برای بازگشت خیلی دیر شده بود."