به گزارش "ورزش‌سه"، آریا یوسفی هم از جمله بازیکنانی است که با حضور محرم نویدکیا از آکامی سپاهان به تیم اصلی راه پیدا کرد. تخصص او در پست وینگر بود، اما رفته رفته با توجه به نیاز تیم در هفته‌های حساس به پست دفاع راست رفت و خیلی‌ها حالا او را با بازی در پست دفاع راست می‌شناسند.

با این حال در فصل جدید مورایس برخلاف فصل گذشته از تصمیم خود که از آریا یوسفی در پست دفاع راست و به عنوان جانشین رامین رضائیان در نیمه دوم مسابقات استفاده می‌کرد، عقب کشیده و این بازیکن را در پست وینگر مورد استفاده قرار می‌دهد.

1939193

در مصاف با پیکان پس از چند هفته سرانجام آنچه انتظار می‌رفت رخ داد و فرصت به آریا یوسفی 21 ساله هم داده شد. او در مقابل شاگردان خطیبی در بازگشت طلایی‌پوشان نقش بسزایی داشت. در به ثمر رسیدن یک گل تاثیر مستقیم ایفا کرد و یک گل را هم به زیبایی وارد دروازه ایمان صادقی کرد.

نمایش یوسفی سبب شد که مورایس برخلاف عنایتی که او را در ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم المپیک قرار نمی‌داد، از آریا در ترکیب اصلی مصاف برابر صنعت نفت آبادان استفاده کند و برای دومین مرتبه از او در پست وینگر استفاده کند. یوسفی در این دیدار به جای رضا شکاری که مصدومیت گریبانش را گرفته، در پست وینگر چپ استفاده کرد.

1939194

نمایش یوسفی در مقابل صنعت نفت هم خیره‌کننده بود و وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد، او دو مرتبه پاس گل داده بود و یک گل هم زده بود، تا اگر شاخص‌ترین بازیکن هفته نباشد، یکی از بهترین بازیکنان لیگ در هفته هفتم لقب بگیرد.

در شرایطی که با نگاه ویژه امیر قلعه‌نویی، محمدجواد حسین‌نژاد به تیم ملی برای اولین مرتبه راه پیدا کرده، آریا یوسفی هم بسیار امیدوار است و اگر عملکردش به همین شکل با شروع دوباره مسابقات ادامه پیدا کند، این شانس به او هم از سوی کادر فنی تیم ملی داده خواهد شد.