به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از کسب پیروزی دشوار در دیداری پرحادثه در مقابل اتلتیکومادرید، حالا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با کریم بنزما و رئال مادرید دیدار خواهد کرد. البته نماینده پرافتخار فوتبال اسپانیا نیز کار آسانی برای رسیدن به این مرحله نداشته و در مراحل قبل از سد تیم‌های قدرتمندی مانند پاری‌سن‌ژرمن و چلسی عبور کرده است.

اما بی تردید کریم بنزما با زدن هفت گل در این چهار مسابقه برابر این دو تیم بزرگ، نقش اصلی را در صعود رئال مادرید به نیمه نهایی ایفا کرده و بسیاری او را لایق دریافت جایزه توپ طلا در سال 2022 می‌دانند. پپ گواردیولا نیز در مصاحبه‌ای به ستایش از عملکرد این مهاجم باتجربه و فرانسوی پرداخته و دوران حرفه‌ای کریم بنزما را درخشان و فوق العاده توصیف کرده است.

پپ گواردیولا گفت: "کریم بنزما نه‌تنها به‌خاطر عملکردی که در این مقطع در لباس رئال مادرید از خود ارائه می‌دهد، بلکه به‌خاطر کاری که بیش از 10 سال در این باشگاه انجام داده بازیکنی فوق العاده و استثنائی به‌شمار می‌آید. کریم بنزما نه‌تنها یک گلزن آماده، بلکه یک بازیکن فوق العاده و همه‌کاره است. دوران حرفه‌ای این بازیکن در سال‌های اخیر درخشان بوده است."