به گزارش "ورزش سه"، حاشیه ایجاد شده در جریان دیدار تیم ملی پاراگوئه برابر تیم ملی آرژانتین بین سانابریا و مسی حالا به موضوعی جدی تبدیل شده است. 

تصاویر منتشر شده از رویارویی این دو بازیکن طوری بود که به نظر می‌رسد این بازیکن اهل پاراگوئه به سمت این ستاره آرژانتینی آب دهان پرتاب کرده اما تصاویری که پس از آن منتشر شد، می‌توانست برداشت دیگری را به بیننده القا کند. 

با این حال، این موضوع خیلی سریع در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و هواداران تیم ملی آرژانتین و این بازیکن را به شدت عصبانی کرد و حتی کار به جایی رسیده که ظاهرا سانابریا تهدیدهایی را هم دریافت کرده است. 

1939323

این بازیکن باشگاه تورین که بسیار ناراحت و مستاصل به نظر می‌رسد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «من احساس می‌کنم موظف هستم که اتفاقاتی که مطرح شده را تکذیب کنم چون می‌بینم که خانواده‌ام تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفته‌اند و من هم تهدیدهایی به خاطر اتفاقی که هرگز رخ نداده دریافت کرده‎‌ام. 

من هرگز چنین رفتاری با همکار یا هر فردی از سر بی‌احترامی نداشته‌ام. اگر چنین کاری انجام دهم، چطور الگویی برای دخترانم خواهم بود؟ پیشنهادم به همه شما این است که تمامی تصاویر را از تمامی زوایا و با دقت تماشا کنید.»