بازگشت سیامک نعمتی به تمرینات گروهی، خیال کادرفنی پرسپولیس را تا حد زیادی راحت کرد

سیامک نعمتی، شماره ۸۸ تیم پرسپولیس با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آماده بازگشت به میادین است.

به گزارش طرفداری، یکی از مصدومان ماه های اخیر پرسپوليس سیامک نعمتی بوده که به دلیل جراحی پایش مدتی از میادین دور بود. او که به دلیل جراحی در کشور قطر بازی های زیادی را از دست داد، این روزها با رفع کامل آسیب دیدگی اش، در تمام آیتم های تمرینی حاضر می شود و اینگونه به نظر می رسد که مشکلی برای دیدار آتی مقابل پیکان نداشته باشد.

اتفاقی که بی شک خیال کادرفنی پرسپولیس را تا حد زیادی راحت خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست سیامک نعمتی می تواند در روزهای باقی مانده خودش را به شرایطی برساند که در ترکیب ابتدایی پرسپولیس مقابل پیکان قرار بگیرد یا نه اما اگر در ترکیب اصلی هم حاضر نشود بی تردید یکی از گزینه های اصلی یحیی گل محمدی برای تعویض است.

حالا باید دید با توجه به حضور رامین رضاییان در پست دفاع راست، سیامک نعمتی در چه پستی بازی خواهد کرد. آیا او به همان پست مورد نظرش یعنی هافبک پشت مهاجم برمی گردد یا قرار است به عنوان وینگر ایفای نقش کند. شاید هم همچون زمان برانکو، برای چند بازی در پست مهاجم به بازی گرفته شود.

اما هرچه هست بی شک آمادگی و بازگشت سیامک نعمتی در ۶ هفته پایانی لیگ برتر، خبر خوبی برای کادرفنی پرسپوليس است و دست گل محمدی برای چیدمان ترکیب سرخ ها در هفته های پایانی بازتر از قبل خواهد شد.