به گزارش "ورزش سه"، مهاجم باتجربه فوتبال ایران بعد از غیبت در اردوهای گذشته بار دیگر مورد اعتماد امیر قلعه نویی قرار گرفت و همراه ملی پوشان به اردن رفته است. بازگشت کریم انصاری فرد با پیراهن شماره 10 همیشگی او یکی از اتفاقات جالبی حول تیم ملی است.

انصاری فرد برای بازی قبلی با اردن انگیزه زیادی داشت تا بار دیگر در ترکیب قرار بگیرد و کارش را جلو ببرد، اما این فرصت از سوی کادرفنی به او نرسید و حالا تلاش خود را برای انجام بازی شماره 97 با پیراهن ایران انجام می دهد.

1940055

مهاجم ایرانی تیم اتلتیک اومانیای قبرس به عنوان یک بازیکن باتجربه که کاپیتان دوم تیم ملی نیز محسوب می شود، حالا انگیزه زیادی دارد تا در مصاف با قطر که هدایت آن برعهده کارلوس کی‎‌روش است، فرصت بازی کردن به دست بیاورد.

انصاری فرد یکی از مهاجمان مورد علاقه کی‌روش بود که همراه با این سرمربی حضور در سه جام جهانی را تجربه کرد. او حالا امیدوار است در کنار مهاجمان توانمندی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی و... شانسی برای بازی کردن داشته باشد تا به سه رقمی شدن تعداد بازی های ملی خود نیز نزدیک شود. اتفاقی که انصاری فرد شاید در اردوهای بعدی بتواند آن را محقق کند و به جمع بازیکنانی بپیوندد که بیش از 100 بازی ملی برای ایران انجام داده اند.

عکس: محسن داوودی