به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند فصل اخیر با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم کرده و تلاش بسیاری برای حفظ ستاره‌های تیمش به کار گرفته است تا مانع از جدایی آنها شود. 

بسیاری از بازیکنان این تیم با خطر ثبت نشدن قراردادهای جدیدشان روبرو بودند، اما مدیران این باشگاه به هر شکل ممکن این مشکل را حل کردند و امیدوار هستند که همچنان بتوانند بازیکنانی را که از نگاه آنها مهره‌های کلیدی و شاکله اصلی بارسا هستند را در تیم حفظ کنند.

دکو در چند هفته اخیر سعی در بهبود شرایط این باشگاه با توافق با ژاوی برای امضای قرارداد جدید و همچنین فرانکی دی یونگ برای ادامه حضورش در این تیم داشته و حالا ماموریت جدیدی به او محول شده است. 

1856648

بارسلونا بسیار نگران شرایط پدری، گاوی و رونالد آرائوخو است و قصد دارد قراردادهای جدیدی را با این سه بازیکن به امضا برساند تا آنها را برای مدتی طولانی در تیمش حفظ کند. 

این موضوع اهمیت بسیار زیادی برای مدیران و کادر فنی بارسلونا دارد که تاکید زیادی روی آن داشته‌اند و دکو آماده است تا خیلی زود مذاکرات با مدیر برنامه‎‌های این سه ستاره جوان و آینده‌دار را آغاز کند تا خبر رسمی تمدید قراردادشان را هرچه زودتر منتشر کند.