به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه تازه احداث شهر رفسنجان در هفته گذشته بسیار خبرساز شد؛ انتشار تصویری از فروکش زمین و پیدایش قنات در بخشی از چمن این ورزشگاه نو در فضای مجازی و رسانه‌ای بازتاب گسترده‌ای داشت. این مسئله البته خیلی زود با تلاش جمعی پیمانکار مجموعه و باشگاه مس رفسنجان برطرف شد.

در گزارشی که روز دوشنبه گذشته برنامه فوتبال برتر روی آنتن برد، مشخص شد که قنات پیدا شده در ورزشگاه جدید رفسنجان در کمتر از 24 ساعت پر شده و روی آن قسمت هم چمن جدید قرارداده شده است.

در چنین شرایطی تلاش‌ها برای افتتاح ورزشگاه جدید شهر رفسنجان ادامه دارد و احتمال افتتاح این ورزشگاه در بازی هفته نهم مس رفسنجان هم وجود دارد.

نکته قابل توجه در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ هم محل برگزاری دیدارهای خانگی مس رفسنجان است. سازمان لیگ میزبان دیدارهای خانگی مس را «ورزشگاه شهدای مس رفسنجان» اعلام کرده؛ این در حالی است که ورزشگاه جدید رفسنجان با نام «ورزشگاه شماره یک شهدای مس» شناخته می‌شود و زمینی که پیش از این نارنجی پوشان در آن بازی می‌کردند «شماره دو شهدای مس» نام دارد.

حالا که سازمان لیگ مشخص نکرده بازی‌های خانگی بعدی مس رفسنجان در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود، زمزمه‌ها درباره افتتاح این ورزشگاه در روزهای آینده قوت گرفته است.

از رفسنجان خبر می‌رسد که مسئولان شرکت مس ایران و همچنین مدیران باشگاه مس رفسنجان در تلاش هستند تا با برطرف کردن برخی مشکلات موجود و نواقص مورد نظر سازمان لیگ، این ورزشگاه جدید را به بازی‌های خانگی بعدی خود برسانند.

بر اساس برنامه اولین بازی خانگی مس رفسنجان، مسابقه با فولاد در هفته نهم است که در تاریخ 12 آبان ماه برگزار خواهد شد. با توجه به مدت زمان باقیمانده تا آن مسابقه احتمال افتتاح ورزشگاه شماره یک شهدای مس در آن بازی قوت گرفته و باید دید این مسئله محقق می‌شود یا خیر.