ریکیشی با ارسال یک کلمه به رویارویی بزرگی که در اسمکدان رخ داد، واکنش نشان داد.

ریکیشی، عضو خانواده آنوای و اسطوره دنیای کشتی کچ به تازگی نسبت به آنچه در اسمکدان گذشته بین رومن رینز و کودی رودز اتفاق افتاد، واکنش داد.

طرفداری | در اپیزود این هفته از اسمکدان، رئیس قبیله پس از 2 ماه به WWE بازگشت. گذر او در این بازگشت به جان سینا، ال ای نایت، جی اوسو و مهمتر از همه حریفش در رسلمنیا 39، کودی رودز افتاد.

ریکیشی در صفحه اینستاگرام خود با ارسال پیامی یک کلمه ای به این رویارویی بزرگ در برند آبی این گونه واکنش نشان داد.

پول

این رویارویی بین رئیس قبیله و کابوس آمریکایی به دنبال برتری رودز و جی مقابل تگ تیم گریسون والر و آستین تیوری اتفاق افتاد. جایی که آن ها توانستند با موفقیت از عناوین قهرمانی تگ تیم دفاع کنند تا خود را برای بازی بزرگ دوشنبه شب در راو مقابل فین بلر و دمین پریست آماده کنند. این دومین باری بود که این دو توانستند از قهرمانی عناوین تگ تیم که در فست لین به دست آوردند، دفاع کنند. نخستین دفاع موفقیت آمیز آنها در برند قرمز و در مقابل تگ تیم سمی زین و کوین آونز بود.

رومن رینز، بعد از رویارویی با کودی رودز و جی، در پایان اسمکدان خط و نشانی جدی نیز برای ال ای نایت کشید. ال ای نایتی که با موفقیت توانسته بود در مین ایونت شب از پس سولو سیکوا بر بیاید، ناگهان اسیر یک اسپیر ناغافل از رئیس قبیله شد.

رومن رینز، گذشته ای جنجالی با کودی و جی دارد

در ماه های اخیر، رومن رینز مشکلاتی را با هر دو قهرمان فعلی عناوین تگ تیم تجربه کرده است. در مین ایونت رسلمنیا 39، رینز با موفقیت از عنوان قهرمانی آندیسپیوتد یونیورسال WWE مقابل کودی رودز دفاع کرد. این بازی پایانی جنجالی داشت، چرا که دخالت سولو سیکوا راه را برای پیروزی رومن رینز هموار کرد.

بعد از رسلمنیا، کودی رودز تمرکزش را روی درگیری با براک لزنر گذاشت. در همین حال، رومن رینز درگیر مشکلاتی با برادران اوسوز و خیانت آنها بود، تا جایی که در سامراسلم، جی اوسو رئیس قبیله را به چالش کشید. با این وجود، جی به لطف خیانتی که از سوی برادرش جیمی دید، نتوانست در مقابل رومن رینز کاری از پیش ببرد.