برای تماشای ویدیوی کامل برنامه روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=b8fC4tQOhn4

نهمین قسمت از برنامه تاپ 10 طرفداری را تماشا می کنید.

به گزارش طرفداری، در تاپ 10 نگاهی داریم به 10 مورد برتر، خاص، عجیب یا دور از انتظار دنیای ورزش. نهمین قسمت از سری برنامه‌های تاپ 10 به 10 انتقالی که تقریبا قطعی بود ولی در لحظه آخر متنفی شد. کارگردانی این برنامه بر عهده بهمن رضائی است و من سامان خدائی اجرا و گفتار آن را برعهده دارم. همچنین مهدی فیضی صفت (مدیر تولید)، علی آقا احمدی (نویسنده)، علیرضا منوچهری (تصویربردار)، سوگل صدر (تدوینگر و عکاس) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست اندرکاران این برنامه هستند.

شما می‌توانید در ادامه تیزر این برنامه را ببینید و متن آن را نیز بخوانید. ویدیوی کامل برنامه در یوتیوب طرفداری قابل مشاهده است:

نقل و انتقالاتِ دنیای فوتبال. غیر ورزشی ترین بخش جذاب مربوط به پرهوادارترین ورزش جهان. جایی که هوادارا هر بار بیشتر از قبل به این موضوع که فوتبال بسیار بیشتر از 22 بازیکن توی یک مستطیل سبز رنگه پی میبرن. شما با نقل و انتقالات می تونین به وضوح نقش پررنگ سیاست، تاثیر آب و هوا و از همه مهم تر پول رو توی فوتبال ببینید. از بین همه انتقالات بزرگ تاریخ فوتبال این برنامه رو به اونایی اختصاص دادیم که عملا تموم شده بودن اما هیچ وقت رنگ واقعیت به خودشون نگرفتن. این شما و این مهم ترین نقل و انتقالاتی که در آخرین لحظه منتفی شدن.

تماشای ویدیوی کامل برنامه

https://www.youtube.com/watch?v=b8fC4tQOhn4