به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس فردا در ششمین دور رقابت‌های انتخابی یورو 2024 در ورزشگاه ومبلی به مصاف ایتالیا می‌رود.

دیدار دو تیم صدرنشین گروه C این رقابت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است به خصوص برای ایتالیا که در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به اوکراین، با تفاضل گل بهتر در رتبه دوم جدول این گروه ایستاده است.

کایل واکر، مدافع انگلیس و منچسترسیتی، امروز در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و سعی کرد نشان بدهد در اردوی سه‌شیرها جوی شاداب برقرار است. خنده‌های گاه و بی‌گاه واکر و شوخی‌هایش با خبرنگاران نشان می‌دهد او که اخیرا قرارداد طولانی‌مدتی با باشگاهش امضا کرده از شرایط خود در سیتی و تیم ملی کاملا راضی است.

نظرت درباره ستایش‌های اخیر گرت ساوت‌گیت از تو چیست؟
قبل از هر چیز از مربی متشکرم. همینطور که ساوت‌گیت هم گفته بود هدف ما این است که شرایطی را در تیم ملی ایجاد کنیم که هم ملی‌پوشان انگلیس از فوتبال بازی کردن برای تیم کشورشان لذت ببرند و هم هواداران از دیدن بازی‌های انگلیس لذت ببرند. من عاشق بازی در تیم ملی هستم و در آینده هم خواهم بود. همه کشور باید پشت این تیم باشند تا ما بتوانیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

1940731

نظرت درباره هو شدن جردن هندرسون در بازی قبلی انگلیس؟
هو شدن جردن برای ما جالب نبود. این را می‌دانم که مردم می‌توانند نظر خودشان را داشته باشند و نظرشان محترم است ولی من از جردن هندرسون و تصمیمی که برای خودش گرفته کاملا حمایت می‌کنم.

هنوز هم به باخت مقابل ایتالیا در فینال یورو فکر می‌کنید؟
واقعا اتفاق تلخی بود. یک فاجعه. اینکه تا آن حد به قهرمانی نزدیک بشویم و از دستش بدهیم خیلی سخت بود. ولی بازیکن‌ها و تیم‌ها در چنین موقعیت‌های سختی است که آبدیده می‌شوند و تجربه پیدا می‌کنند. ما فردا شب برای پیروزی به میدان می‌رویم.

کایل، چه زمانی قصد بازنشستگی داری؟
بازنشستگی چیه، می‌خواهم تا ابد بازی کنم (خنده)