تمرینات سنگین پرسپولیس تا روز بازی با نفت مسجد سلیمان ادامه خواهد داشت

به نظر می رسد انتقادات زیادی که از نحوه بدنسازی سرخ ها در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده، کادرفنی را بر آن وا داشته تا در تمرینات فشار بیشتری روی بازیکنان وارد شود.

به گزارش طرفداری، آنچه در بازی با آلومینیوم ارک و به ویژه در نیمه دوم مشهود بود به مشکل بدنی سرخ پوشان مربوط می شد. به گونه ای که پس از شکست پرسپولیس در این بازی و حذف از رقابت های جام حذفی، انتقادهای زیادی در رسانه ها و همین طور فضای مجازی به نوع و نحوه بدنسازی این تیم و همین طور مربی بدنساز پرسپولیس مطرح شد. انتقادها به حدی زیاد بود که درنهایت برخی از مربیان پرسپولیس این بحث را مطرح کردند که خودشان می‌دانند مشکل تیم کجاست و باید در دو هفته باقیمانده تا بازی با پیکان، شرایط فنی متفاوتی را ایجاد کرده و عیب‌ها را برطرف کنند. 

درنهایت نیز به جز مسائل روحی و روانی، تمرینات پرفشاری برای بازیکنان در نظر گرفته و به موازات آن تدابیر فنی و تاکتیک های تازه ای برای بازیکنان طراحی شده تا پرسپولیس در طول بازی به یک شکل و با یک روند ثابت مقابل حریفانش حاضر نشود. تمرینات پرسپولیس طی روزهای اخیر و از زمانی که استارت خورده، روند سخت و فشرده تری داشته است.

در دو روز اول، زمان تمرین پرسپولیس 80 و 100 دقیقه بود و امروز نیز قرار است تیم در نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین کند تا فشار مناسب به بازیکنان وارد شود. خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که فشار تمرینی تا قبل از بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان ادامه خواهد داشت. حالا باید دید به موازات تمرینات بدنی، از نظر تاکتیکی نیز تمرینات تغییری خواهند کرد یا نه.