طرفداری | دو تیم بلژیک و سوئد از دور نهم مسابقات مقدماتی یورو 2024 به مصاف هم رفتند که این بازی پس از پایان نیمه نخست، نیمه کاره تمام شده است.

در حالی که امشب بلژیک که از قبل صعودش به رقابت‌های یورو 2024 قطعی شده بود، دیدار این تیم پس از پایان نیمه اول نیمه‌کاره تمام شده است. علت تعلیق این بازی، حادثۀ تروریستی است که در خاک بلژیک و شهر بروکسل رخ داده است. حادثۀ تروریستی بروکسل در نزدیکی Saincteletteplein در شمال مرکز شهر رخ داده که این مکان تنها پنج کیلومتر با ورزشگاه محل بازی بلژیک و سوئد فاصله دارد. به گزارش برخی از منابع خبری، حادثه تروریستی امشب توسط یک عضو داعش در این شهر مهم اروپایی صورت گرفته و طی آن دو هوادار سوئدی در این تیراندازی مرگبار کشته شده‌اند.

بازیکنان تیم سوئد پس از اطلاع از این حادثه تلخ تروریستی، دیگر حاضر به ادامه بازی نشدند که این تصمیم با توافق بازیکنان بلژیک و مسئولین بازی صورت پذیرفت. هنوز تاریخ جدیدی برای این بازی توسط یوفا مشخص نشده است. گفتنی است که دو تیم تا پایان نیمه نخست به تساوی 1-1 دست یافتند. ویکتور گیوکرس در دقیقۀ 15 برای سوئد گلزنی کرد و روملو لوکاکو هم در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.