به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 برابر تیم ملی صربستان به میدان رفت و با نتیجه 0-5 این تیم را شکست داد. 

رونالدو که در بازی قبلی هم موفق شده بود رکوردش به عنوان بهترین گلزن دیدارهای ملی را بهبود ببخشد، بار دیگر این کار را تکرار کرد و با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند توانست تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد 127 برساند. 

پرتغال در بازی قبلی صعودش به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که قرار است تابستان سال آینده در آلمان برگزار شود را قطعی کرد اما باز هم با تمام توان در این بازی به میدان رفت تا نشان دهد که می‌خواهد با بهترین آمار ممکن راهی این مسابقات شود. 

1940909

رونالدو پس از پایان این دیدار با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نسبت به پیروزی برابر صربستان واکنش نشان داد و اعلام کرد که تا آخر با بیشترین قدرت ممکن پیش خواهد رفت. 

این ستاره پرتغالی در این پست نوشت: «یک پیروزی و بازی خوب دیگری از سوی کل تیم. قرار گرفتن در صدر جدول گروه تضمین شد! ما همچنان با تمام قدرت پیش خواهیم رفت!»

این بازیکن این فصل در سطح باشگاهی هم موفق شده در 17 بازی 17 گل برای النصر به ثمر برساند تا نشان دهد که حتی بالا رفتن سنش هم تاثیری روی درخشش او در زمین بازی و برابر دروازه حریفان نگذاشته است.