به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بدون شک به این عادت دارد که هواداران برای در آغوش گرفتن یا عکسی سلفی با او، وارد زمین فوتبال شوند.

با این حال، اتفاق شب گذشته در شهر زنیکا به نظر می‌رسید متفاوت است و رونالدو در خطر یک حمله ترسناک قرار گرفته است.

پرتغال شب گذشته در بازی مقدماتی یورو 2024 به مصاف بوسنی هرزگوین رفت و با نتیجه 5-0 برنده شد. در این بازی که کریستیانو رونالدو دو گل تیمش را به ثمر رساند، برونو فرناندز، ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو دیگر گلزنان تیم میهمان بودند.

در جریان نیمه اول این بازی، یک جیمی جامپ وارد زمین شد که در ابتدا مشخص نبود طرفدار رونالدو است یا تلاش داشته به این فوق ستاره آسیب برساند.

1941024
1941025

به دلیل اینکه اخیرا دوربین‌های تلویزیونی برای جلوگیری از مشهور شدن جیمی جامپ‌ها، ورود این افراد به زمین مسابقه را به وضوح نشان نمی‌دهند، به نظر می‌رسید جیمی جامپ شب گذشته برای آسیب زدن به رونالدو سکوها را ترک کرده بود.

با انتشار تصاویر جدیدی از این صحنه که توسط هواداران از روی سکوی ورزشگاه ضبط شده، مشخص است که این جیمی جامپ طرفدار رونالدو بوده و پیراهن او در النصر عربستان را به‌تن داشت اما ورودش به زمین مطابق برنامه پیش نرفت.

او قبل از اینکه به رونالدو نزدیک شود توسط یکی از ماموران امنیتی که تلاش می‌کرد مانع از حرکتش شود، تعادل خود را از دست داده و برخورد خطرناکی با ساق پای رونالدو داشت که همین موجب شد او به جای هوادار به عنوان یک فرد خطرناک با مقاصد ترسناک علیه کاپیتان پرتغال شناخته شود.