به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه تازه احداث شده شهر رفسنجان که به خاطر فروکش بخشی از چمن آن و پیدایش یک قنات در زیر چمن بسیار خبرساز شده بود، حالا با ترمیم آن بخش از چمن و رفع برخی دیگر از نواقص به زودی در لیگ برتر میزبان خواهد بود.

این ورزشگاه قرار بود میزبان دیدار مس رفسنجان و استقلال باشد، اما به دلیل ناآماده بودن بخش‌هایی از آن به بازی هفته گذشته نرسید و حالا مسئولان شرکت مس و همچنین پیمانکار در تلاش هستند تا ایرادات جزئی را برطرف کرده و به زودی رسما از ورزشگاه مدرن خود در رفسنجان رونمایی کنند.

نکته قابل توجه درباره ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان، میزبانی آن از تمرین روز سه‎شنبه نارنجی‌پوشان بود. ساکت الهامی سرمربی مسی‌ها تصمیم گرفت تمرینات تیمش را از امروز به ورزشگاه جدید ببرد تا هم وضعیت چمن آن را مورد ارزیابی قرار بدهد و هم اینکه بازیکنان با شرایط استادیوم برای بازی‌های خانگی آشنا شوند.

1941372

در پایان این جلسه تمرینی سرمربی نارنجی پوشان از شرایط چمن و امکانات سخت افزاری آن ابراز رضایت کرد و با توجه به اینکه برطرف کردن ایرادهای جزئی مدنظر سازمان لیگ نیز زمان‌بر نخواهد بود، به نظر می‌رسد به زودی شاهد میزبانی مس در ورزشگاه جدید رفسنجان باشیم.

باشگاه مس رفسنجان در گزارشی که برای تمرین عصر سه‌شنبه نارنجی پوشان در ورزشگاه شماره یک شهدای مس منتشر کرده، نوشته است: «سعی مجموعه مس و همچنین پیمانکار مجموعه شماره یک شهدای مس رفسنجان بر این است که ایرادهای جزئی طی روزهای آینده برطرف و بازی خانگی نارنجی‌پوشان در هفته نهم لیگ برتر در این ورزشگاه مدرن برگزار شود.»

1941373