به گزارش ورزش سه، در بازگشت ملوان به لیگ برتر، اتمسفر استادیوم تختی سابق و سیروس قایقران فعلی به شدت مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت و این فصل با کسب نتایج بهتر ملوان، هواداران این تیم نیز بیشتر مطرح شدند.

مهدی تارتار در برنامه فوتبال برتر اما توصیف جالبی از ورزشگاه سیروس قایقران داشت و این استادیوم را به ورزشگاه آنفیلد تشبیه کرد. احتمالا او به تشویق دائمی هواداران و همچنین آتش‌های برافروخته روی سکوها اشاره دارد.

تارتار در توصیف جو انزلی گفت: واقعا خیلی جذاب و شیرین است. من وقتی در شهرهای دیگر قدم می‌‌زدم، شاید از هر ۲۰ نفری که من را می‌دیدند، ۲-۳ نفر فوتبالی بودند و من را می‌شناختند اما در این شهر همه به ما محبت دارند و ملوان را دنبال می‌کنند.

او درباره استادیوم سن سیروس نیز اظهار داشت: شبیه جو هواداران لیورپول در آنفیلد است. من همیشه می‌گویم آن جو برای تیم میهمان خیلی سنگین است و من در بازبینی فیلم‌ها متوجه می‌شوم که بازیکنان حریف به خاطر وجود این جو چقدر اشتباه می‌کنند.

بازی بعدی ملوان در این ورزشگاه مقابل پرسپولیس خواهد بود و شاگردان تارتار امیدوار به استفاده از امتیاز میزبانی در این بازی حساس هستند.