به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته و پس از پیروزی پر گل چهار بر صفر برابر قطر، عنوان قهرمانی تورنمنت چهار جانبه اردن را به دست آورد و ملی پوشان داخلی قرار است که امروز به تهران بازگردند و لژیونرها نیز راهی تیم های خود خواهند شد.

در روزیکه تیم ملی موفق شد قطر را شکست دهد، حریف بعدی شاگردان قلعه نویی نیز مشخص شد. تیم ملی هنگ کنگ در مسابقه برگشت از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت های آسیا 2027 برابر تیم ملی بوتان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد اما به دلیل پیروزی چهار بر صفر در مسابقه رفت، راهی مرحله گروهی شد.

بدین ترتیب بازی بعدی شاگردان امیر قلعه نویی مقابل تیم ملی هنگ کنگ برگزار خواهد شد. مسابقه ای که در تاریخ 25 آبان و در ایران برگزار می شود. باید دید که آن بازی در استادیوم آزادی برگزار می شود یا مسئولین فدراسیون تصمیم می گیرند مکان این مسابقه را تغییر دهند.

پس از دیدار برابر هنگ کنگ، ملی پوشان عازم تاشکند می شوند تا مقابل حریف اصلی خود در این مرحله قرار بگیرند. ازبکستان که جدی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی محسوب می شود، در تاریخ 30 آبان میزبان شاگردان امیر قلعه نویی خواهد بود.

پس از این دو مسابقه، تیم ملی باید خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2023 قطر آماده کند. اولین دیدار ملی پوشان نیز 24 دی ماه و برابر تیم ملی فلسطین برگزار می شود.