به گزارش "ورزش سه"، جواد آقایی‌پور که فصل گذشته با نظر سیروس پورموسوی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، موفق شده بود نقش پررنگی در موفقیت تیمش در مسیر صعود ایفا کند و با گل و پاس‌ گل‌های حساس و سرنوشت‌سازش تاثیر زیادی در این مسیر به جا گذاشته بود.

مهاجم 23 ساله استقلال خوزستان بعد از نمایش درخشان در فصل گذشته و در لیگ آزادگان، هنوز پایش به گلزنی در لیگ برتر باز نشده و از این جهت جدال با فولاد خوزستان در دربی جنوب برای او از بالاترین اهمیت برخوردار است و امیدوار است بتواند طلسم گلزنی‌اش را با پیروزی تیمش در این جدال همراه کند.

آقایی پور که بعد از درخشش در سپیدرود رشت در ادامه به نساجی قائمشهر پیوسته بود، اکنون در هفتمین بازی لیگ برتری خود در این فصل امیدوار است روندی که فصل گذشته در مسیر صعود آبی‌ها به لیگ برتر دنبال کرده بود را تکرار کند و باید دید قادر خواهد بود مقابل فولاد خوزستان اولین جشن گل فصل خود را برپا کند یا خیر.

استقلال خوزستان در این فصل تنها دو بار موفق به گلزنی طی شش بازی اخیر خود شده و بهروز بارانی و محمد طیبی گلزنان این فصل آبی‌پوشان بوده‌اند و اکنون تمام نگاه‌ها در دربی به آقایی‌پور دوخته شده و پورموسوی نیز امیدوار است مهاجم جوان تیمش با شکستن طلسم گلزنی‌اش دراین فصل، در ادامه مسیر فصل گذشته گام بردارد و بار دیگر ستاره تیمش لقب گیرد.