برای دیدن قسمت نهم پلی باکس روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=5GMFfV-fyXk

تماشای قسمت نهم برنامه پلی باکس را در یوتیوب طرفداری از دست ندهید.

به گزارش طرفداری، قسمت نهم برنامه جدید پلی باکس را در یوتیوب طرفداری تماشا کنید. کرش بندیکوت، بازی مایکل جکسون در سگا، مورتال کمبت تریلوژی، GTA Vice city، رزیدنت اویل ۴، هرکول، مدال افتخار یک و Last of Us قسمت هایی بودند که از یوتیوب طرفداری تماشا کردید و در این برنامه سراغ یکی از بهترین بازی های مخفی کاری رفته ایم.

کارگردانی این برنامه بر عهده بهمن رضائی است و من مهدی پورپاکار در این قسمت به همراهی علی آقااحمدی شما را به عمق خاطرات گیم کودکی و نوجوانی تان می بریم. همچنین مهدی فیضی صفت (مدیر تولید)، علیرضا ابراهیمی (تصویربردار)، علیرضا منوچهری (تدوینگر و تیزر)، و کیان موسوی (طراح گرافیک) دیگر دست اندرکاران این برنامه هستند.

اساسینز کرید پرچم سیاه نسخه ای از بین 20 نسخه اساسنز است که تحول عجیبی در بازی های اساسینز بود. داستان دوران طلایی دزدان دریایی و مخفی کاری در دل دریانوردان انگلیسی واسپانیایی، مخفی کاری بی نظیر و ... تجربه ای بی نظیری است که یوبی سافت آن را به گیمرها هدیه داد. این بازی در سه شهر بزرگ واقع در دریای کارائیب، هاوانا، کینگستون و ناسائو و جزایر و دریاهای اطراف آن رخ می‌ دهد. این منطقه در قرن هفدهم شاهد اعمال قدرت امپراتوری اسپانیا، امپراتوری بریتانیا و دزدان دریایی بوده‌است. همچون نسخه سوم این سری، توانایی شکار حیوانات را نیز داریم، افزون بر آن، ادوارد می‌ تواند در دریا و آب نیز به شکار ماهی و حتی کوسه و نهنگ بپردازد. بخش‌ هایی از بازی نیز در زمان حال رخ می‌ دهد. روایت دوران کنونی، برخلاف دوران تاریخی به صورت زاویه دید اول شخص است. شخصیت روایتگر این بخش، یکی از کارمندان شرکت آبسترگو است که در دوره‌ های زمانی خاصی از آنیموس خارج شده و می‌ تواند در محیط شرکت آبسترگو گردش کند؛ این بخش خود شامل انجام برخی مراحل و کارها است که در مجموع ۲۰ تا ۲۵ دقیقه به زمان احتیاج دارد. کسانی که عاشق اساسینز کرید هستند این قسمت را از دست ندهند.

قسمت نهم پلی باکس در یوتیوب

 

قسمت نهم پلی باکس در یوتیوب

https://www.youtube.com/watch?v=5GMFfV-fyXk