طرفداری | تیمو ورنر در حال حاضر به هیچ عنوان از فرم خوبی برخورددار نیست. مارکو روزه نیز اعتقادش را نسبت به این بازیکن از دست داده و به همین خاطر او دقایق بازی زیادی در فصل جدید دریافت نکرده است.

در نهایت این شرایط باعث شده اکنون جایگاهش در تیم ملی آلمان در آستانه برگزاری مسابقات یورو 2024 به میزبانی همین کشور را نیز از دست بدهد. بنابراین شایعاتی به وجود آمده‌اند که ورنر برای رسیدن به فرم مورد نظر خود و پس گرفتن جایگاهش در تیم ملی، امکان دارد لایپزیش را ترک کند.

به گزارش بیلد؛ اگر تیمو ورنر بخواهد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از لایپزیش جدا شود، این باشگاه مانعی بر سر راه او نخواهد شد. احتمال جدایی این مهاجم 27 ساله و آلمانی در پنجره تابستانی گذشته نیز وجود داشت اما مسئله اصلی درباره قیمت درخواستی ساکسون‌ها برای بازیکن‌شان است.

لایپزیش در سال 2022 با پرداخت مبلغ 20 میلیون یورو به چلسی، ورنر را برگرداند و قراردادی تا سال 2026 با او امضا کردند. با این حال یافتن خریداری که مبلغی مشابه برای ورنر بپردازد، کار بسیار سختی خواهد بود. به همین خاطر، انتقال قرضی نیز یکی از گزینه‌ها پیش روی این بازیکن و باشگاه است. در یک انتقال قرضی، لایپزیش می‌تواند بخشی از حقوق 10 میلیون یورویی (ناخالص) ورنر را پس‌انداز کند و این بازیکن فرصت بازی کافی خواهد داشت تا بتواند دوباره جایگاهش در تیم ملی آلمان را به دست بیاورد.

با این حال سوالی که وجود دارد، این است که آیا باشگاهی حاضر به جذب بازیکنی که در فصل جدید تنها یک گل به ثمر رسانده و در کنارش یک پاس گل نیز داده، است یا خیر؟ پس از یک دوره کوتاه خوب در فصل گذشته، ورنر نتوانسته انتظارات از خود را برآورده سازد و واضح است پس از بازگشتش از چلسی، دیگر از اعتمادبه‌نفس کافی برخورددار نیست و فاصله زیادی با بازیکنی که قبلاً در لایپزیش بود، دارد.