به گزارش "ورزش سه"، فابیو پایم، همبازی کریستیانو رونالدو در دوران نوجوانی، تنها بازیکنی است که رونالدو به بهتر بودن او از خودش اعتراف کرده است اما اوضاع برای پایم خوب پیش نرفت و او به خاطر حمل 5 گرم کوکائین زندانی شد و فوتبال برایش به پایان رسید. پایم با رونالدو هر دو در آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون بودند ولی یکی بهترین بازیکن دنیا شد و دیگری پشت میله های زندان حبس شد.

1941758

پایم در مصاحبه ای با نشریه سان خاطره ای جالب را تعریف کرد: «زمانی که در اسپورتینگ بودیم، در آکادمی اقامت داشتیم. ما در واقع در ورزشگاه زندگی می کردیم. شب ها به مک‌دونالد می رفتیم تا همبرگرهایی را که دیگر هیچکس نمی‌خواست و برای فروش مناسب نبود، برداریم. ما هر شب آنجا بودیم تا همبرگرها را بگیریم و باقی مانده هایی را که قرار بود دور بریزند، بخوریم. اسپورتینگ این را می دانست. شرایط مثل امروز نبود و آنها به ما اجازه می دادند بیرون برویم.»

1941759

پایم ادامه داد: «ما رفیق بودیم. نمی توانم بگویم بهترین دوست اما ما با هم دوست بودیم. گاهی تعطیلات را با رونالدو می گذراندم. یکی از آنها در برزیل بود و اولین باری بود که به برزیل می‌رفتم. فکر می کنم قبل از جام ملت‌های اروپا 2004 که اولین رقابت اروپایی کریستیانو با تیم ملی پرتغال بود و ما قبل از آن به تعطیلات رفتیم و خیلی خوش گذشت.«