مهاجم سابق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه چهار تیم برتر این فصل لیگ برتر را پیش بینی کرده است

طرفداری | لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، منچسترسیتی را شانس اول قهرمانی می‌داند اما معتقد است که لیورپول نیز از کیفیت لازم برای به چالش کشیدن قهرمان لیگ برتر برخوردار است.

ساها که منچستریونایتد را در جمع چهار تیم لیگ برتر نمی‌بیند با ذکر نام آرسنال و تاتنهام، همچنان منچسترسیتی را قویترین تیم لیگ برتر می‌داند. او در گفتگو با خبرنگاران در مورد چهار تیم برتر این فصل لیگ برتر گفت:

من هنوز هم منچسترسیتی را شانس اول قهرمانی می‌بینم چرا که آنها تیمی دارند که برای قهرمانی در لیگ برتر ساخته شده است، اما نباید از خطر لیورپول نیز غافل شد. رویارویی با آنها با توجه به روحیه و ثباتشان برای همه تیم‌ها چالش برانگیز خواهد بود. باید از آرسنال نیز با توجه به دستاوردهای سال گذشته آنها نام ببرم است و همچنین تاتنهام که این روزها شاهد ظهورش هستیم. این پیش بینی من از چهار تیم برتر این فصل است. منچستریونایتد در حال حاضر کاملا عقب مانده و بعید به نظر می‌رسد که تیم دیگری برای حضور در چهار تیم برتر رقابت کند.

ساها درباره منچستریونایتد اضافه کرد:

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که منچستریونایتد در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد. با این حال، اگر تیم فرم خود را پیدا کند و مهاجمان این تیم به درک متقابل برسند، معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد. خط هافبک آنها نیز باید بهتر عمل کنند، زیرا آنها بسیار کند و قابل پیش بینی به نظر می‌رسند.