به گزارش "ورزش سه" فرشاد فرجی برای اولین بار در این فصل زوج خط دفاعی تازه‌ای با گئورگی گولسیانی تشکل داد، اما با وجود نمایش قابل قبول این دو مدافع، سرخ‌ها به کلین‌شیت در قزوین دست پیدا نکردند.

فرشاد فرجی در ترکیب اصلی پرسپولیس مدافع مانی متمایل به سمت چپ زمین بود و کنار علی نعمتی بازی می‌کرد اما در این مسابقه دو روی متفاوت داشت؛ یکی مدافعی سختگیر و منجی و دیگری پرخطا و با اشتباه‌های مهلک.

1941902

فرجی در نیمه نخست دو بار دروازه تیمش را نجات داد؛ یک بار با تکل مقابل شوت سامان نریمان جهان ایستادگی کرد تا دروازه تیمش را نجات دهد و بار دوم وقتی بیرانوند مقابل چیپ مهرداد بایرامی تسلیم شده بود توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و منجی شد.

با این وجود فرجی که یک بار در نیمه نخست با اشتباه خود از بایرامی دریبل خورده و کارت زرد گرفته بود در شروع نیمه دوم در کورس با حامد پاکدل به شکل عجیبی فریب خورد و همین اتفاق باعث باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقایق پایانی مسابقه هم فرجی در حالی که صاحب توپ بود از حامد پاکدل غافل شد تا مهاجم سابق پرسپولیس توپ را بگیرد و برای گلزنی دوباره اقدام کند که این بار بیرانوند ناجی تیمش شد و بعد از لحظاتی به حالت شوخی از خجالت فرشاد درآمد. با این نمایش به احتمال فراوان کنعانی‌زادگان از بازی استقلال تاجیکستان زوج گولسیانی خواهد شد.