مطابق توافق رتکلیف و برادران گلیزر، گروه اینیوس بلافاصله قدرت اجرایی را در دست خواهد گرفت. با این حال جوئل گلیزر که همچنان دلباخته تصمیمات فوتبالی است، نقشش را حفظ می‌کند.

سر دیو بریلسفورد مسئول انتخاب مدیران باشگاه خواهد بود. 

طرفداری | به گزارش تایمز؛ با وجود فروش 25% از سهام منچستریونایتد به سر جیم رتکلیف، جوئل گلیزر همچنان در تصمیمات ورزشی باشگاه نقش خواهد داشت. انتظار می‌رود با نهایی شدن توافق طرفین، گروه اینیوس کنترل امور ورزشی منچستریونایتد را در دست بگیرد و در حالت کلی مثلث جیم رتلکیف، دیو بریلسفورد و جوئل گلیزر باشگاه را اداره کنند. در حالی که طرفداران شیاطین سرخ امیدوار هستند قدرت پس از 18 سال از چنگ گلیزرها خارج شود، منابع نزدیک می‌گویند این دیدگاه که آمریکایی‌ها با وجود حفظ سهام، قدرت اجرایی را تسلیم کنند «مضحک» است. گلیزرها و رتکلیف در حال مذاکره بر روی برخی جزییات هستند. انتظار می‌رود تا تایید رسمی لیگ برتر سه هفته زمان نیاز باشد؛ برآورده کردن الزامات ثبت اسناد بورس نیویورک نیز حداقل 6 هفته طول خواهد کشید.

در داخل اولدترافورد گفته می‌شود اگر برنامه‌ها به درستی پیش بروند، برای بازسازی اولدترافورد بودجه‌ای وجود خواهد داشت. با ورود سرمایه به باشگاه نیز انتظار می‌رود جیم رتکلیف سهام خود را در منچستریونایتد گسترش دهد.