به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی ابتدای این هفته در دیداری حساس و تماشایی با نتیجه 2-3 مقابل لیورپول مغلوب شده و شانس صعود به فینال جام حذفی را از دست داد. مرسی سایدی‌ها در نیمه اول هر چه موقعیت خلق کردند وارد دروازه زک استفن شد و این سنگربان آمریکایی عصر بسیار دشواری را در مقابل ستاره‌های گلزن و فرصت طلب لیورپول سپری کرد.

اما اوج اشتباهات زک استفن در صحنه گل دوم حریف رقم خورد. این دروازه‌بان آمریکایی که فرصت خوبی برای دفع توپ داشت، چند لحظه در تصمیم گیری دچار تعلل شد و در نهایت این سادیو مانه بود که با یک تکل صحیح، از اشتباه بزرگ زک استفن نهایت بهره را برده و دروازه او را باز کرد. حالا زک استفن مدعی شد بازیکنان سیتی تلاش می‌کنند تا در آینده باعث غرور و افتخار هواداران این تیم بشوند.

زک استفن در صفحه خود نوشت: "آزمون و خطا، مشکلات و دشواری‌ها، شکست و موفقیت، زندگی همین است. هضم اتفاقات دیدار مقابل لیورپول دشوار بود، اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که دوباره بلند شده و سعی کنیم از این شکست برای بهتر شدن و پیشرفت در آینده بهره گیریم. از همه هوادارانی که در این سفر در کنار تیم بودند تشکر می‌کنیم. ما سخت کار خواهیم کرد تا شما به عملکرد ما افتخار کنید. ما به سمت جلو حرکت می‌کنیم."