به گزارش "ورزش سه"، هزینه‌های پرداخت شده از سوی باشگاه‌های لیگ برتری برای جذب بازیکنان تراز اول دنیای فوتبال و همچنین پرداخت دستمزدهای قابل توجه در چند سال اخیر همیشه مورد بحث بوده است. 

بسیاری معتقد هستند که این وضعیت باعث شده باشگاه‌های حاضر در لیگ سایر کشورها و حتی بعضی از باشگاه‌های حاضر در انگلیس توان رقابت با باشگاه‌های بزرگ این لیگ را نداشته باشند و انتقادهایی در این باره صورت گرفته است. 

1743338

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که لیگ برتر در حال حاضر مشغول بررسی چندین راه متفاوت است تا بتواند تعادل رقابتی را در این مسابقات حفظ کند و به باشگاه‌های با ثروث بسیار زیاد اجازه ندهد که شرایط را برای دیگران با پرداخت دستمزدهای هنگفت سخت کنند. 

پریش در کنفرانسی درباره این موضوع گفت:« تا جایی که مسئله تعادل رقابتی مطرح باشد، همه باید با جسارت رفتار کنند. من فکر می‌کنم این تغییری مهم و اساسی خواهد بود. صحبت‌های مثبتی درباره تعیین سقف دستمزد پرداختی مطرح شده است. 

ما باید در این باره بسیار محتاطانه پیش برویم چون ممکن است عواقبی ناخواسته هم برای همه داشته باشد. امیدواریم به جایی برسیم که مفید باشد. ما باید این رای را بدهیم تا همه تیم‌ها بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند. این اتفاق نه تنها روی لیگ برتر، بلکه روی کل این هرم و توانایی آنها برای رقابت تاثیر خواهد گذاشت.»