به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و در حالی که از تقابل با مس رفسنجان احساساتی هم شده بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بولت مس رفسنجانبازی با مس؟
بولت زیر مجموعهبه تیم مس رفسنجان خیر مقدم می‌گویم، بازی فردا برای من حال و هوای خاصی دارد چرا که تیم مس رفسنجان را بسیار دوست دارم و ارادت خاصی به این تیم دارم. از لحاظ احساسی شاید یکی از مواجهه‌های فنی من در این مدت زمان 16 ساله است که کار مربیگری می‌کنم. خود را مدیون مردم رفسنجان می دانم، باشگاه مس به دلیل چهار سال خاطرات خوب جایگاه ویژه‌ای دارد. افتخار دارم که مردم رفسنجان من را به عنوان شهروند افتخاری خودشان پذیرفتند و این جزو مهمترین تندیس‌هایی است که دریافت کردم.

بولت مس رفسنجانقدرت حریف؟
بولت زیر مجموعهدر رابطه با بازی تیم مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و فکر میکنم با داشتن بازیکنان باتجربه و کادر فنی حرفه ای دارد هم سال گذشته و هم امسال با بازی های خوب خود این موضوع را نشان داده است. با تلاش می کنیم با تمرکز و جمع بندی هایی که داریم بازی را جلو ببریم. با افتخار در حال حاضر در خدمت تیم ریشه دار ذوب آهن هستم و خوشحالم همراه این تیم بتوانم نتایج خوبی را به دست آورم. من قبلا گفتم مشکلاتی در ذوب‌آهن هست اما فعلا صلاح نمی‌دانم بگویم و فعلا تمام تمرکز ما معطوف اهدافی است که داریم.

ویدئو: 314029

بولت مس رفسنجانادامه شروع خوب ذوب‌آهن؟
بولت زیر مجموعهبه هر حال جزو شروع‌های خوب لیگ برتر هستیم اما نوع جدول قرعه‌کشی نیم فصل اول طوری است ما با 6 تیم بزرگ در خانه بازی داریم. ما باید بتوانیم از دل این گردنه‌ها در نیم فصل اول و دوم عبور کنیم. در نیم فصل دوم ترمیم و تقویت را اعمال کنیم که بهترین نتیجه را داشته باشیم. این نتایج مطلوب نتیجه کار تیم فنی و تیم کاری به تنهایی نیست؛ نتیجه گیری در فوتبال زنجیره‌های متصل بهم و مختلف در ابعاد مختلف است.

بولت مس رفسنجانتوانایی پیروزی مقابل مس رفسنجان؟
بولت زیر مجموعهما بازی آسان در لیگ برتر نداریم، باتوجه به اتفاقاتی که این فصل افتاده، این موضوع تشدید پیدا کرده. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است. آنها 12 بازیکن بزرگ از فصل پیش دارند و مس رفسنجان پر از بازیکنان باتجربه بازی‌کرده است؛ مثل حامد لک، محسن آذرباد، جلال علی محمدی، میثم تیموری و... که سالهاست بازی می‌کنند. تیم ما هم به موازات مس همینجور است. ضمن اینکه کادرفنی مس رفسنجان بسیار محترم است. شناختی هم از این تیم داریم. ضمن اینکه سطح ارتفاع رفسنجان و اصفهان به یکدیگر نزدیک است و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

بولت مس رفسنجانحضور بانوان در استادیوم؟
بولت زیر مجموعهمن از زحمات کانون هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، امیدوارم هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند، من انتظاری داشتم که در تمرین ذوب‌آهن آن را بیان کردم و باز هم تکرار می‌کنم، دوست دارم مانند انزلی، اراک و قزوین که بانوان در ورزشگاه حضور داشتند، در اصفهان نیز این اتفاق رخ دهد. هر جایی که بودم گفتم هواداران ولی‌نعمت ما هستند و باید آن‌ها را راضی نگه داریم، امیدوارم به میزانی که ذوب‌آهن را دوست دارند از آن حمایت کنند، من هم به همان میزان نسبت به مردم و اصفهان و رفسنجان علاقه دارم.

بولت مس رفسنجانغایبان ذوب‌آهن؟
بولت زیر مجموعهآرش قادری به دلیل مصدومیت و نادر محمدی به خاطر اخراج نیستند. یک مصدوم دیگر نیز داریم که شرایطش امشب مشخص می‌شود.