به گزارش “ورزش سه”، مهدی تاج در حاشیه بدرقه تیم زنان گفت: خیلی خوشحالم که در این جمع هستم و از هیئت‌رییسه فدراسیون تقدیر و تشکر دارم. بانوان محترم که زحمت کشیدند و به مرحله دوم هم صعود کردند، نتیجه خوبی کسب کردند. استرالیا تیم چهارم دنیاست و چین تایپه هم جزء بهترین تیم‌های دنیاست و فیلیپین هم حضور دارد و گروه سختی است. اما صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای ما حمایت از فوتبال بانوان را ادامه خواهیم داد.

او با اشاره به این تیم ادامه داد: از سرمربی و کادرفنی تیم ملی تقدیر و تشکر دارم. شما پیراهن فلسطین را پوشیدید و مسئولیت پذیرفتید و جای تقدیر دارد.

رییس فدراسیون در خصوص عملکرد تیم امید توضیح داد: عملکرد تیم ملی امید که جای عذرخواهی دارد و جای تذکر و تحلیل هم دارد. ما در تمام تیم‌ها موفق بودیم اما تیم امید شرایط خاصی دارد. برخی فقط نتایج تیم امید را دیدند و عملکرد تیم بانوان و فوتسال و نوجوانان را ندیدند.

وی افزود: تیم امید هم باید در آینده تحلیل شود، چون نقطه ضعف فدراسیون است. اما مدیریت این تیم باید یک‌کاسه شود، فدراسیون یا کمیته ملی المپیک. هم کمیته زحمت کشیده و هم فدراسیون اما مدیریت باید یکپارچه شود.

مهدی تاج در پایان گفت: همچنین تیم امید باید در فیفادی گنجانده شود. در حال حاضر هر تیمی که رضایت داشته باشد، می‌تواند بازیکن بدهد. بازی‌های آسیایی هم همزمان با لیگ قهرمانان برگزار می‌شود و این یک مانع جدی است.

اما جا دارد قهرمانی تیم امید در مسابقات اخیر را تبریک بگوییم چون نتایج عالی بود.