به گزارش "ورزش سه"،  عصر امروز تیم‌‌های همشهری لیورپول و اورتون در ورزشگاه آنفیلد برابر یکدیگر قرار گرفتند و این بازی را لیورپول با نتیجه 2-0 به سود خود خاتمه داد.

گل نخست این بازی را محمد صلاح در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و این در حالی بود که اورتون از دقیقه 37 با اخراج مدافعش اشلی یانگ 10 نفره به بازی ادامه داد. دومین گل بازی که اورتون را از کسب امتیاز مأیوس کرد را هم صلاح در دقیقه هفتم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم از روی یک ضدحمله و با پاس داروین نونیز به ثمر رساند.

1942156

با این پیروزی روند شکست‌ناپذیری لیورپول در دربی‌های مرسی‌ساید ادامه پیدا کرد. آخرین باخت لیورپول برابر رقیب همشهری ماه فوریه سال 21 بود.

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت: «بله، کارت قرمز یانگ بازی را تغییر داد. اورتون قبل از آن خیلی عقب دفاع نمی کرد اما بعد از آن کاملا عقب نشینی کردند و لایه های دفاعی آنها بیشتر و فشرده تر شد. کمی طول کشید تا ما به آن عادت کنیم. چیزی که باعث خوشحالی من شد این بود که ما هرگز ناامید نشدیم و حتی تا سوت پایان بازی سعی می کردیم گل های بیشتری بزنیم.»

1942662

کلوپ در مورد ادعای اورتونی ها در مورد اینکه ایبو کوناته از لیورپول هم باید اخراج می شد، گفت: «راستش را بخواهید، من آن صحنه را به درستی ندیدم، اما متوجه شدم که ممکن است برای ما خطرناک باشد. من ناامیدی شان دایش (مربی اورتون) را در آن لحظه درک می کنم، اما بازی هنوز 0-0 بود و ما هنوز تیم بهتری بودیم و معتقدم با 10 نفر نیز تیم بهتر زمین باقی می ماندیم. می توانست جالب باشد. آیا سبک بازی اورتون تغییر می کرد؟ در هر صورت ما 2-0 پیروز شدیم و مستحق سه امتیاز بودیم. در این شکی نیست.»