به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: یک خدا قوت جانانه به آقای ربیعی و تیم ذوب آهن می گویم. پیش‌بینی می‌کردیم یک بازی درگیرانه داشته باشیم. خیلی بیشتر از توان یک بازی را هر بازیکن گذاشت و یک جاهایی در شطرنج مربی‌ها رفت و تعویض های دوتا تیم روبه‌روی هم تاکتیکی بود.

او ادامه داد: کاملا و شاهد یک بازی خوب بودیم. تبریک می‌گویم به آقای ربیعی بابت این تیم خوبی که ساختند و یک خدا قوت جانانه هم به بازیکنان تیم خودمان می گویم که استثنایی فوتبال بازی کردند و جنگیدند تا یک برد شیرین و سه امتیاز شیرین و مهم را تقدیم به هوادارهان خوب رفسنجانی کنیم. تعداد خوبی از تماشاگران رفسنجانی امروز به ورزشگاه آمده بودند و ما از انرژی خوبشان استفاده کردیم.

مربی مس رفسنجان اضافه کرد: در نیمه اول باد با ما بود چون در هر دور نیمه باد خیلی در روند کاری دو تیم تاثیر داشت. در نیمه اول یک گل زدیم و چند گل و چند موقعیت خوب هم داشتیم که تبدیل به گل نشدند. پیش بینی این شرایط بازی را می‌کردیم. سیر تکاملی تیم ما از لحاظ تاکتیکی به عقیده خود من هنوز به آن تکامل کامل نرسیده ولی بالاخره شرایط خیلی خوبی بود و تمرینات خوبی در این مسیر داشتیم.

سرآسیایی عنوان کرد: خدا را شکر با یک برد خیلی شیرین رو به جلو حرکت کردیم و باید بگویم به عقیده خودم هنوز عیار تیم ما این نیست و باید بهتر از این فوتبال بازی کنیم و نباید به این راضی باشیم. قطعاً رو به جلوتر خواهیم رفت و سیر پیشرفتمان کامل‌تر خواهد شد که ان‌شالله در ادامه هم توام با نتیجه گیری خوب همراه می شود.

ویدئو: 314197

او تصریح کرد: تیمی که ابتدای فصل تحویل گرفتیم، یک تیم شکسته شده بود و نیاز به بازسازی داشت. یک مدل دیگری در تیم مس تدوین شد و شاید ما در آن مسیر امتیاز هم از دست دادیم که اگر بخواهیم بر اساس فوتبالی که بازی کردیم در رابطه با آن صحبت کنیم، قطعاً در آن مسابقات هم باید نتیجه می‌گرفتیم ولی شرایط تکامل و سیر پیشرفت خوبی از لحاظ تاکتیکی از بازی با آلومینیوم داشتیم که توام با نتیجه گیری شد. بازی با استقلال فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم که نتیجه دلخواه را نگرفتیم؛ در این مسابقه هم خدا را شکر با سه امتیاز و یک فوتبال خیلی خوب کارمان را تمام کردیم.

مربی مس رفسنجان یادآور شد: الحمدالله این شرایط را پشت سر گذاشتیم. هرچند تیم ذوب آهن حرف زیادی برای گفتن دارد و تا به حال هم بردهای خوبی داشته ولی خیلی تیم قابل احترامی است و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و فکر نمی‌کنم به هیچ حریفی باج بدهد؛ چه در اصفهان و چه در خانه حریف.

سرآسیایی در خصوص عملکرد منتظر محمد پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل ذوب‌آهن ابراز کرد: ما نزدیک به ۳۰ تا منتظر محمد در تیم داریم و همه شرایط خوبی دارند که طبق صلاحدید آقای الهامی و شرایط تمرینات بازی می کنند. منتظر محمد دیر به ما اضافه شد و در اردوی ملی حضور داشت که او هم قطعا در آینده بیشتر فرصت پیدا می کند و بازدهی خوبی خواهد داشت.

او درباره تقابل برخی بازیکنان مس رفسنجان با محمد ربیعی و انگیزه آنها در این دیدار گفت: قطع به یقین تاثیرگذار است و اصلا اجتناب ناپذیر خواهد بود. بالاخره آقای ربیعی ۴ سال سرمربی موفق مس رفسنجان بوده و کارهای خیلی زیادی در این تیم کرده و زحمات زیادی کشیده است؛ خیلی از این بازیکنان شاگردان آقای ربیعی بودند و این در فوتبال اجتناب ناپذیر است که وقتی این تقابل اتفاق می‌افتد، بازیکنان انرژی و انگیزه بیشتری دارند و با سخت‌گیری بیشتر کارشان را انجام می‌دهند و به قول ما، بازیکنان دندان‌های خود را فشار می‌دهند تا در مقابل مربی قبلی خود موفق باشند و خودی نشان بدهند؛ چه آنهایی که بازی کردند و چه آنهایی که نیمکت نشین بودند. هر کدام انگیزه خاص خود را داشتند و کاملا طبیعی است.