به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از رقابت های هفته هشتم لیگ آزادگان، تیم های فوتبال خلیج فارس ماهشهر و نفت و گاز گچساران در آبادان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید.

شاگردان پیروز قربانی که فصل را خوب آغاز کرده و در سه هفته ابتدایی موفق به کسب هفت امتیاز شده بودند، پس از شکست برابر فجرسپاسی، در سه هفته بعدی نیز پنج امتیاز به جمع اندوخته های خود اضافه کردند تا خود را در قامت یک مدعی نشان دهند.

در سمت مقابل نیز خلیج فارس فصل را با سه شکست متوالی آغاز کرد ولی در ادامه توانست پنج امتیاز را کسب کند و هفته قبل در تقابل با داماش گیلان مجددا تن به شکست داد و در این دیدار برای رسیدن به سه امتیاز بازی و استفاده از فرصت میزبانی وارد زمین مسابقه شد.

در این مسابقه، پیروز قربانی تیمش را با این ترکیب روانه میدان کرد:
وحید اصغرزاده، مهدی کربلایی، محسن آقایی، علی قربانخانی، میثم مرادی، علی نبی‌زاده، رضا خانی، عرفان افراز، جلیل پناهی، ساسان جعفری‌کیا، امین رضایی

بازی با حملات تیم میهمان آغاز شد که رضا خانی موفق شد با یک شوت سرکش و تماشایی، قفل دروازه خلیج فارس را باز کند و نیمه نخست با پیروزی نفت و گاز به پایان برسد.

اما در نیمه دوم خلیج فارس بر حملات خود افزود تا بتواند از شکست فرار کند که در نهایت نیز موفق به باز کردن دروازه نفت و گاز شدند که نیما درودی در دقیقه 65 گل تساوی میزبان را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید و نفت و گاز با این تک امتیاز به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کرد. خلیج فارس نیز با این یک امتیاز به رتبه شانزدهم جدول رده بندی صعود کرد.