به گزارش "ورزش سه"، سر بابی چارلتون ساعاتی پیش در سن ۸۶ سالگی درگذشت. درگذشت او واکنش بسیاری از اهالی فوتبال را در پی داشت و بازی امشب منچستر یونایتد برابر شفیلد یونایتد هم با گرامیداشت یاد این اسطوره آغاز شد.

دیوید بکام دیگر اسطوره شیاطین سرخ، با انتشار پستی اعلام کرد که برای همیشه سپاسگزار بابی چارلتون، اسطوره منچستر یونایتد و قهرمان ملی خواهد بود. کاپیتان سابق سه‌شیرها فاش کرد که او بازی در منچستر یونایتد را مدیون بابی چارلتون است.

1942962

او به همراه چند عکس از خود به همراه بابی چارلون، از جمله عکسی از زمان کودکی‌اش، نوشت:«همه چیز با سر بابی شروع شد. سر بابی دلیلی بود که من فرصت بازی برای منچستر یونایتد را به دست آوردم. من همیشه مدیون او خواهم بود. او در سراسر جهان یک قهرمان بود، نه فقط در منچستر و کشور ما، انگلیس، جایی که او جام جهانی ۱۹۶۶ را برد. یک جنتلمن واقعی، یک مرد خانواده و یک قهرمان ملی. امروز فقط یک روز غم انگیز برای منچستریونایتد و انگلیس نیست، یک روز غم انگیز برای فوتبال و همه چیزهایی است که سر بابی نماینده‌شان بود. برای بانو نورما، همسرش، فرزندانش و نوه‌هایش آرزوی صبر دارم و به آنها تسلیت می‌گویم. امروز قلب‌هایمان سنگین است.»

1942961