به گزارش "ورزش سه"، در شبی که ذوب‌آهن پذیرای مس رفسنجان بود، نیمه اول را با دریافت یک گل به رختکن رفتند و در نیمه دوم و پس از فشار روی دروازه مس، به گل تساوی دست یافتند، اما ساکت الهامی که سخت به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بود، دو‌ تعویض همزمان را برای پیر‌وزی انجام داد. منتظر محمد و نیما انتظاری نفراتی بودند که برای بار هجومی مس به زمین رفتند.

منتظر که در تعطیلی لیگ به اردوی تیم المپیک عراق در مراکش پیوسته بود، پس از انجام‌ دو‌ دیدار دوستانه ،خود را به اردوی نارنجی‌پوشان‌ رساند و بازگشت شکوهمندانه‌ای هم داشت.

1943035

کاپیتان تیم المپیک عراق در دقیقه ۷۰ به جای محمد خدابنده‌لو وارد میدان شد و وظیفه بازی‌سازی این تیم را به عهده گرفت. 20 دقیقه زمان برای نشان دادن هوش سرمربی این تیم در جذب جواهر فوتبال عراق کافی بود و منتظر با زدن یک گل زیبا، علاوه بر کسب پیروزی برای تیمش، خود را به سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان عراق بار دیگر نشان داد، تا وی را برای دعوت به مسابقات پیش‌روی ملی حساب کند.

1943036

منتظر که قبل از گل نیز روی همکاری دو نفره با حسن جعفری، دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد، با دریافت پاس از محمدمهدی محبی پیش‌ تاخته، با حرکتی در عمق، گوشه دروازه حریف‌ را هدف قرار داد تا دروازه‌بان ذوب به زیبایی هرچه تمام‌تر باز کند.

«کنوش» علاوه بر شادی گل با بازیکنان داخل زمین، به سمت نیمکت ذخیره‌ها رفت و شادی گل خود را با هموطنان خود(علی عدنان، بازیکن و عباس بهارمست، مترجم) که روی نیمکت حضور داشتند، این‌گونه تقسیم کرد.

1943034