به گزارش "ورزش سه"، روزنامه العرب قطر در خبری مدعی شده است که باشگاه الریان به دنبال جذب یوسف البلایلی است. این روزنامه نوشته است: طی ساعات گذشته مذاکراتی بین باشگاه الریان و یوسف البلایلی بازیکن الجزایری، مهاجم سابق تیم قطر اس سی به‌صورت کاملا محرمانه در جریان بوده است. 

 

این روزنامه در ادامه نوشت: باشگاه الریان در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت تیم خود است و روی توانایی‌های یوسف البلایلی که قابلیت‌های تهاجمی بالایی دارد، حساب باز کرده و در صورت پیوستن این بازیکن به الریان، یک برد برای این تیم به‌حساب می‌آید.

 

 

تیم‌های ملی الجزایر و قطر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های عربی به مصاف هم رفتند که این بازی جنجالی با 19 دقیقه زمان تلف شده، در دقیقه 109 به پایان رسید. الجزایر در دقیقه 107 صاحب یک ضربه پنالتی شد که سعد الشیب گلر قطری‌ها پنالتی یوسف البلایلی را مهار کرد اما این بازیکن در برگشت دروازه میزبان را باز کرد و شادی ‌های غیر قابل تصوری را به‌نمایش گذاشت.

 

پس از اینکه باشگاه قطر اس سی قرارداد این بازیکن را فسخ کرد، عده زیادی اعتقاد داشتند که باشگاه قطری به تلافی گل این بازیکن و شادی‌هایش مقابل چشم ده‌ها هزار هوادار قطری قراردادش را فسخ کرده است اما فیصل الشعیبی مدیرعامل باشگاه قطر اس سی با صدور بیانیه‌ای این ادعاها را تکذیب کرد.