به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان اگرچه با نتیجه دو بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید و سه امتیاز دلچسب را کسب کرد، اما در جریان این بازی موقعیت‌های خوب گلزنی دیگری نیز داشت که با بدشانسی و بی‌دقتی هدر رفت.

جدا از ضربه مهدی محبی که در نیمه اول تیر دروازه ذوب آهن را به لرزه درآمد و چند شوت از راه دوری که با عکس العمل‌های حبیب فرعباسی راهی کرنر شد، لوسیانو پریرا در ثانیه‌های پایانی بازی می‌توانست نتیجه را سه بر یک به سود مسی‌ها کند اما در کمال ناباوری او موقعیت عالی را از دست داد.

1943390

در ثانیه‌های پایانی یک توپ بلند از سوی مدافعان مس پشت دفاع ذوب آهن افتاد و شیمبای فرصت‌طلب توانست با عبور از بازیکن رودررو با فرعباسی گلر ذوب‌آهن تک به تک شود. در همین لحظات جلال علی محمدی، هافبک مس، هم به محوطه جریمه رسیده بود، اما شیمبا که در موقعیت عالی گلزنی قرار داشت، بدترین کار ممکن را انجام داد!

مهاجم برزیلی که در طول بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته بود، در این صحنه نه به علی محمدی پاس داد و نه توپ را به تور دروازه چسباند؛ او توپ را به آسمان زد تا یک موقعیت عالی دیگر برای مس از دست برود و شاید اگر نارنجی پوشان این بازی را به سود خود خاتمه نمی‌دادند، او بیشتر حسرت این فرصت هدررفته را می‌خورد.