به گزارش "ورزش سه"، بارسا برای گرفتن سه امتیاز بازی با بیلبائو متحمل رنج زیادی شد. طبیعی است که مصدومان زیاد و به خصوص غیبت ستاره‌ها برای هر تیمی هزینه دارد و آمار و ارقام گویای همه چیز هستند. 

1943625

دیروز بارسلونا شش بازیکن مصدوم داشت و آنها فقط غایبانی معمولی نبودند. آنها بازیکنان کلیدی در برنامه ژاوی هستند و در مجموع هزینه بارسا برای خریدشان بیش از 250 میلیون یورو است: دی یونگ (86 میلیون یورو)، رافینیا (58)، کنده (50)، لواندوفسکی (45) و پدری (17). فقط سرخی روبرتو به عنوان دیگر غایب بارسا، محصول آکادمی لاماسیا بود. 

از سوی دیگر، بازیکنانی در زمین بودند که بارسا در مجموع تنها 70 میلیون یورو برای خرید آنها هزینه کرده بود: تراشتگن (12)، فران (55) و اوریول رومئو (3.5). هشت بازیکن در یازده تای ابتدایی، با هزینه صفر وارد زمین شدند.

1943626

وقتی بدشانسی به شکل آسیب دیدگی تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تنها هدف برنده شدن است. فقط کسب سه امتیاز بدون توجه به ارائه بازی خوب. بد بازی کردن، رنج کشیدن و پیروزی؛ این همان کاری است که بارسلونا دیروز انجام داد. در دیداری که بیلبائو نمایشی پایاپای داشت.

سه امتیاز بسیار حیاتی بود زیرا هفته آینده ال‌کلاسیکو فرا می‌رسد و بارسا محکوم بود تا برنده به این بازی بزرگ برسد و به این هدف نیز رسید.