به گزارش "ورزش سه"، اورتگا روز شنبه در اقدامی غیرمنتظره در ترکیب اصلی منچسترسیتی قرار گرفت و به جای ادرسون وظیفه حفاظت از دروازه این تیم را برعهده داشت. 

هرچند او در این بازی یک گل از آنسو فاتی دریافت کرد، اما عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت و به سیتی در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی برابر برایتون کمک بسیاری کرد.

او تا پیش از این در اکثر دیدارهای فصل نیمکت‌نشین بود، اما حالا با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش اعتمادبه‌نفس بیشتری گرفته و در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شد که شایستگی حضور در دروازه و ترکیب اصلی این تیم را در دیدارهای پیش رو در خودش می‌بیند. 

1943617

اورتگا در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من بلندپرواز هستم و دوست دارم در دیدارهای زیادی در ترکیب سیتی به میدان بروم. همیشه منتظر هستم تا شانسی به دست بیاورم و بتوانم دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشم. 

ادرسون این فصل خیلی خوب بازی کرده، او واقعا تا به حال خوب بوده است. من سعی می‌کنم هر روز در تمرینات با او رقابت کنم، اما فکر می‌کنم که من هم شایستگی حضور در ترکیب اصلی سیتی را داریم. گاهی کار سختی داریم، اما وظیفه من همین است. البته که از نیمکت‌نشینی خوشحال نیستم، اما ما در یک تیم هستیم و من دوست دارم هر زمان که بتوانم به این تیم کمک کنم.

روز گذشته وقتی پپ به من گفت که قرار است در ترکیب تیم به میدان بروم، بسیار خوشحال و هیجان‌زده شدم. می‌دانستم بازی دشواری است اما فکر می‎‌کنم که عملکرد خوبی داشتم.»