به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی شاختار به میدان برود.

ژاوی در چند هفته اخیر با بحران جدی مصدومیت روبرو بوده و بازیکنان بسیاری از ترکیب اصلی‌اش را در اختیار نداشته که باعث شده است به استفاده از بازیکنان جوان روی بیاورد که البته به خوبی برای او و تیمش نتیجه داده است.

با این حال، خبر بازگشت هر یک از ستاره‌های مصدوم بارسا می‌تواند در آستانه دیدار حساس برابر رئال مادرید بسیار خوشحال کننده باشد و حالا کادر پزشکی این تیم به یکی از این بازیکنان اجازه داده که این تیم را در دیدار این هفته برابر شاختار همراهی کند. 

1940224

روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که پدری حالا روند درمانش را طی کرده و در فهرست این تیم برای بازی برابر شاختار در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت که خبر بسیار خوبی برای ژاوی خواهد بود.

این بازیکن که در تمرینات بارسلونا در اواخر ماه آگوست مصدوم شده بود تمام توانش را به کار گرفت که روند درمانش را هر چه زودتر پشت سر بگذارد تا بتواند در بازی برابر رئال مادرید در ترکیب تیمش حضور داشته باشد و حالا به نظر می‌رسد که به این هدف رسیده است.

هرچند باید دید که آیا ژاوی با توجه به شرایط پدری این ریسک را خواهد کرد و او را در این بازی به میدان خواهد فرستاد یا خیر.