به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در فصل جاری مسابقات سری A در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی ظاهر نشده و وضعیتی بحرانی را تجربه کرده است.

رودی گارسیا به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی مورد قبول هواداران نبوده و نتایج او تا پیش از برد این هفته مقابل هلاس ورونا مورد انتقاد قرار داشت.

درحالیکه شایعات زیادی درباره آینده این سرمربی فرانسوی مطرح شده بود، او از سوی مدیران باشگاه مورد حمایت قرار گرفت و قرار است فردا تیم تحت هدایت او در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یونیون برلین برود.

1943695

فابیو کاناوارو با میکروفون گاتزتا دلو اسپورت صحبت کرده و به نظر او ناپولی می‌تواند امسال هم یک تیم مدعی باشد. او از سال 1988 از رده جوانان فوتبالش را با ناپولی آغاز کرد و این مدافع متولد شهر ناپل از سال 1991 وارد تیم اصلی شده بود. او تا سال 1995 طی 58 بازی رسمی برای این باشگاه بازی کرد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره بازی مقابل هلاس ورونا گفت:"با وجود شکست مقابل فیورنتینا آن‌ها در مسیر پیشرفت هستند. می‌بینید که پتانسیل تیم قابل توجه است و وقتی حریف را تحت کنترل می‌گیرند، فشار زیادی می‌آورند و باید همینطور ادامه بدهند."

آیا ناپولی همچنان در رقابت برای اسکودتو مدعی قهرمانی است؟ کاناوارو در پاسخ به این سوال گفت:"به نظر من، بله. آن‌ها بسیار قوی هستند."