به گزارش "ورزش سه"، پالمر باشگاه دوران کودکی خود، منچسترسیتی را ترک کرد و با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو به چلسی پیوست و شروعی سریع در استمفورد بریج داشت. این بازیکن 21 ساله در دو بازی اخیر خود برای آبی ها گلزنی کرده است و در تساوی 2-2 روز شنبه مقابل آرسنال از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد و یک بار دیگر همه را تحت تاثیر قرار داد.

1943916

کینگ می گوید که در تلاش است تا ببیند چرا گواردیولا از ترک تیمش توسط او بسیار خوشحال بود و احساس می کند که باید به پالمر فرصت بیشتری داده می شد: "برای تمام عمرم نمی توانم بفهمم چرا منچسترسیتی او را در تابستان فروخت.

 با توجه به تمام کارهایی که او در تابستان با تیم زیر 21 ساله های انگلیس انجام داد، نحوه بازی او در سوپرکاپ اروپا، صحبت هایی که چندین سال در مورد او و در مورد آکادمی وجود داشت برایم این اتفاق عجیب است. من او را با (فیل) فودن مقایسه نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم در عصر حاضر برای باشگاه‌ها مهم است که کسی را داشته باشند، یک بازیکن آکادمی که به وضوح در در سطح بازی در لیگ برتر است، تا به آکادمی احساس موفقیت بدهند.

چیزی که می‌خواهم در مورد گواردیولا بگویم این است که سطحی که او می‌تواند یک بازیکن را ارتقا دهد فوق‌العاده است. یادم می آید یک بار به بایرن مونیخ رفتم و منتظر مصاحبه بودم، من و جیمی کاراگر آنجا بودیم، این به 10 سال قبل برمی گردد. پپ به تازگی به بایرن رفته بود و یک جلسه با تیم اصلی انجام داده بود بعد از آن او با چهار پسر زیر 18 ساله آکادمی بایرن حرف زد و به آنها که مشخص بود استرس دارند آرامش داد.

واضح است که کول پالمر استعداد دارد و من تعجب می‌کنم که چرا او نمی‌خواست مانند فیل فودن این فرصت را دنبال کند تا او را تربیت و به آینده باشگاه تبدیل کند."