به گزارش "ورزش سه"، تیم اریک تن هاخ  علاوه بر همه حاشیه‌ها و افت عملکردی که در فصل جاری با آنها دست به گریبان است، مثل ماجرای جیدن سانچو، مصدومان متعدد و مهمی هم داشته است که باعث شده این مربی در بسیاری از بازی‌ها برای چیدن ترکیب تیمش دچار مشکل شود. اما او امروز یک خبر خوب دریافت کرد. تیم پزشکی باشگاه کاسمیرو را برای شرکت در تمرینات گروهی تیم مجاز دانسته است. بنابراین ممکن است این بازیکن با تجربه در بازی روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد مقابل کپنهاگ شرکت کند.

این هافبک جنگنده پس از فیفادی به دلیل مصدومیتی که در بازی مقابل اروگوئه متحمل شد، برای مدت طولانی در برزیل ماند. با این حال، بازگشت او به تمرینات تیمی پیش از رویارویی روز سه‌شنبه اروپا در برابر تیم اف سی کپنهاگ، به هواداران و تیم روحیه خواهد داد.

1943885

تاریل لاماسیا هم امروز برای اولین بار از زمان مصدومیتش به تنهایی روی چمن تمرین کرد. ملی پوش هلندی پس از انجام یک عمل جراحی به دلیل آسیب دیدگی زانو، تمام فصل را غایب بوده است. تن هاخ امیدوار است با توجه به غیبت لوک شاو و سرخیو رگیلون که آنها هم مصدوم هستند به زودی بتواند از مالاسیا در بازی‌های آتی تیمش استفاده کند.